11 Şubat 2010 Perşembe

19+1 ;)



Hayatımda yeni bir fasla baş koydum dün itibariyle, 19+1. yaşıma bastım... 20 demek hala zor geliyor.
Kim derdi bu yeni fasılla, hayatımda açtığım yeni sayfanın çakışacağını :) Güzel bir rastlantı diyelim buna o zman.
İnsanın yaşındaki onlar basamağı değişti mi o rakamdan başka şeyler de değişiyor, ufak tefek ama insanı içten içe dürten bir şeyler: tarif edilemez ama ipucu verilebilir bu duyguyla ilgili belki: seni hem heyecanlandıran hem de düşündüren bir kıvılcım belki de... Gereğinden fazla mı edebiyat yaptım nedir!
Bu hisle bağdaştırdığım bir başka hisse de vakıf oldum dün: Hem çekindim, hem heyecanlandım ama bu işin sonunda mutlu olacağımı hissediyorum... Sanki hayat beni içte içe istediğim yere yavaş yavaş götürecekmiş gibime geliyor...
Dün sanki ilahi bir hediye aldım o simültane kabinine girerek... En güzel doğum günü hediyem! Umarım 20'li hatta çok sonraki yaşlarım da hep o kabinlerde istediğim gibi geçer... Şimdilik en büyük temennim...
Dün tadına doyamadığım bir anı tattım, tadı damağımda kaldı :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder