19 Mart 2010 Cuma

Salsa!!



Gün boyu yarınki sunum için uğraşıp didindikten sonra akşam Salsa Bar'a gitmeye karar verdim arkadaşlarla! Benim için az da olsa radikal bir karar bu. Ama Erasmus'a gelmişim bir kere, sınırları azıcık zorlamak iyidir ;))
Başım ağrısa da, uykum da olsa koydum kafaya bir kere gideceğim!!
Tabii gecenin köründe gittiğimden hemen bulamadım gideceğim yeri, yardımıma Raluca koştu, sağolsun :)) Ne yapayım yön kabiliyeti diye bir şey yok :P

Neyse efenim, St. Gery'deki Salsa Bar'a girdik. bir de ne göreyim! Başlamışlar dans etmeye! Ha bahsetmeyi unuttum değil mi: 20:30'da 1 saatlik bedava salsa dersi veriliyor! Küçük sevimli bir yer, gittiğimiz mekan. Herkes ayakta, malumunuz! Yeni başlayanları ve entermedierleri iki gruba ayırdılar! Ben tabii ki çaylaklar tayfasında ve benim kadar bir dizi insan daha!
Bir daire oluşturduk ve başladık küçük adımlarla dans etmeye. Tabii ben bu yorgun kafayla (bahane hazır;)) adımları bir tutturamıyorum. Önce çok fenaydı. Sonra eşleri sürekli değiştirmek üzere dansa devam edince bir de baktım ki oluyor.. oluyor vallahi.. Normal bir zamanda olsa çekinebilirdim ya da ne bileyim aman elim terleyecek... diye gerilirdim. Ama bu gece (umarım devamı da gelir) accayip rahattım. Bir gecede profesyonel dansçı olacak halim de yok malum! E ben de saldım çayıraa, mevlam kayıraa!!
Dansımızı bitirdikten sonra Burger K.'in yerşine asla tutamayacak ve burada her yerde karşınıza çıkan Quick'e, karnımızı doyurmaya gittik. Ardından Delirium'da şansımızı deneyelm dedik belki biraz canlı performans dinleriz, bir iki bir şeyler içeriz diye.. Ama bu gece Noctis olmadığı aklımızdan çıkıvermiş. Hadee, doğruca duraklara.. oradan da herkes evine :)))
Yorgun, bitkin ama bir o kadar da farklı hatta eğlenceli bir akşam...
Devamı gelsiinn, salsaya devam!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder