25 Nisan 2010 Pazar

Mutluluk..



Bir ilk daha.. ama bu seferki gezelim-görelim tadında bir ilk değil! Önceki gün bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Brüksel merkezli bir haber portalına başvuruda bulunmuştum. Başvurum kabul olmuştu ve dün, genel yayın müdürü bana iki kaynak metnin çeviri özetini yapmam için mail atmıştı. Metin çevirilerini gece 3 gibi bitirdim ve sabah aldığım e-posta her şeye değdi: uykusuzluk, stres; hepsine.
İlk işin verdiği heyecanla çevirimin ve metin formatının benden istendiği gibi olup olmadığı konusunda emin olamazken, sabah genel yayın müdüründen tebrik maili aldım, ilk kez bir çevirim "resmi bir haber portalında" yayınlandı. Ne mutlu, öylesine heyecanlandım ki hemen burada paylaşmak istedim. Belki başkası için önemsizdir ama benim için kocaman bir heyecan. :)) Hep böyle güzel ilklere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder